شوخی های نابجای زن با شوهر، مرد را خواهان طلاق كرد
 
درباره وبلاگ


افکار آزاد=برداشت درست از زندگی...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 160611
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سقوط آزاد




مردی در دادگاه گفت: به خاطر شوخی های نابجای همسرم زمانی كه از سر كار به منزل باز می گردم دچار استرس می شوم، زیرا او زمان شوخی را نمی داند و حتی زمانی كه من خواب هستم شوخی هایی با من انجام می دهد كه دچار شك می شوم.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مردی در دادگاه خانواده حضور یافت و تقاضای درخواست طلاق از همسرش را به قاضی دادگاه ارائه كرد. مرد جوان كه ۲۴ ساله بود، خطاب به قاضی دادگاه گفت: مشكل اصلی من با همسرم، سن اوست و بزرگترین اشتباه من در هنگام ازدواج در نظر نگرفتن سن همسرم بود.

 

وی ادامه داد: همسرم ۱۸ سال سن دارد و رفتارهایش آنقدر كودكانه است كه گاهی اوقات باعث خجالت من در بین دوستانم می شود، و متاسفانه رفتارهایش موجب می شود، انتخاب من برای زندگی مشترك را مسخره كنند.

 

مرد جوان با ناراحتی بیان كرد: از طریق یكی از دوستانم، قبل از ازدواج با همسرم آشنا شدم، و در آن دوران سن كم او، كمترین اهمیتی برای من نداشت، زیرا فكر می كردم عشق و علاقه مهمترین موضوع در زندگی است، اما بعد از گذشت یكسال از زندگی مشتركمان متوجه شدم. عشق و علاقه مهمترین فاكتور برای شروع زندگی مشترك نیست.

 

وی با اشاره به یكی از مشكلاتشان، اظهار كرد: برای مثال زمانی كه من خواب هستم، شوخی های فیزیكی وحشتناكی را انجام می دهد، به طوری كه وقتی از خواب بیدار می شوم احساس می كنم، نیمی از اعضای بدنم از كار افتاده است، بارها به دلیل همین شوخی های نا به جا دچار شك عصبی شده ام.

 

مرد جوان با بیان اینكه «نمی توانم با این وضعیت رفتاری همسرم به زندگی ادامه دهم، زیرا همیشه با ترس و دلهره می خوابم»، افزود: حاضرم مهریه ۲۱۲ سكه ای همسرم را پرداخت كنم تا از او جدا شوم و بتوانم بدون اضطراب به زندگی ادامه دهم. زیرا هر بار كه می خواهم از سر كار به منزل باز گردم، استرس دارم.

 

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و از مرد جوان خواست همسرش را نزد روانپزشك ببرد تا مشكلاتشان حل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 9:50 ::  نويسنده : یکی